Fraggelbloggen

Alla inlägg under november 2009

Av Liza Hasselquist - 28 november 2009 01:55

Har varit ute i eftermiddag och lagt ett spår till Lotusen. Underbar och öppen terräng, massa lingonris och högt gräs, fint helt enkelt. 800m spår 6 vinklar och 6+1 apport. Tjahaja. Gick vilse på väg från spårslut till bilen-MÅSTE skaffa nån slags GPS så jag slipper virra omkring i skogen en extra halvtimme varje gång jag lagt spår smiley

Tyckte jag gjorde påsläppet på spåret SÅ tydligt så inte ens jag själv kunde strula- MEN jag är ju så in i h??"&#%vetes dum i huvudet så det är inte sant... "Nej Lotus där har jag inte gått, det är här borta"- SJÄLVKLART hade hunden rätt! Konstigt att vi har problem med påsläppensmiley Jag är en IDIOT!

Resten av spåret var UNDERBART, alla pinnar med in och alla vinklarna klockrena, fint tempo, inget velande och inget strul. Stackar Lotus att ha en så totalt inkompetent matte...

Hur som helst ska vi spåra så ofta vädret tillåter här, känns ganska omotiverat att lägga spår som försvinner medan man väntar,eftersom vi behöver goda förhållanden så hunden får lyckas...Om inte matten fixar så det går åt helvete ändå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards