Fraggelbloggen

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Mängder med snö!

Av Liza Hasselquist - 31 januari 2010 22:25

Ja, det har vi här! Och eftersoim det blåser så bildas gigantiska drivor, så det är svårt att ta sig ut ur stan där det är hyfsat plogat. Idag har vi ialla fall gått en runda som vanligtvis tar en timme lite drygt- på TVÅ timmar! Lotus far ju runt som en yeti, så han har hållt sig lugn resten av dagen. Ingen sökträning idag alltså, vilket är trist, men det är nästan omöjligt att ta sig någonstans.

Näsya helg är jag på fastlandet och fixar med min lght som ska säljas, så inget sök då heller! Hoppas på att lite av snön försvunnit tills jag kommer hem igen!

 
 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

1 februari 2010 19:29

ja blähh nu får det räcka med snö tycker jag.. jag längtar till våren och ljuset. Vad är det du menar att min hund kommer att bli olydig snart eller=) Snart är det sökhelg ska bli grymt kul

http://truefriend.bloggplatsen.se

 
Maja och Link

Maja och Link

1 februari 2010 20:45

Hej hopp! Jag har ju mailat dej alla uppgifter. Gjode det idag igen! Kolla skräpposten så det inte hamnat där! Vi ses snart, vad kul!!!!

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Maja och Link

Maja och Link

2 februari 2010 19:24

Vad bra att det kom fram! Just det, den 28 juli kommer vi till Gotland och tävlar agility, hörde en liten fågel som önskade att du kanske skulle kunna starta Lotus-galningen. . !

Japp, alla platers är fyllda med aussiesar. 11 stycken!
Vi hörs

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza Hasselquist - 10 oktober 2016 12:23


Regnet har fallit evist i många dagar nu. Blåsten har liksom svept över, under, genom oss som envist kämpar emot varje impuls att stanna inomhus i värmen, krypa ner i sängen; bara femton minuter till. Vi är de som aldrig viker ner oss, som alltid väg...

Av Liza Hasselquist - 6 oktober 2016 10:35


  Bevis för godkänd testledarutbildning! Ett av mina största intressen inom hunderiet (förutom att träna och tävla min egen hund) är hundars mentalitet. Jag hade turen att börja vara aktiv på en klubb där det var många likasinnade, vilket ledde ...

Av Liza Hasselquist - 5 oktober 2016 12:33

När jag börjar pyssla med saker, oavsett ifall det är hunden eller annat, så finns en viss tendens till att jag utvecklar någon slags form av mani. I somras målade jag min första tavla någonsin, en världskarta som min syster skulle få då hennes ex to...

Av Liza Hasselquist - 3 oktober 2016 12:02


Jag skulle vilja säga att jag är en ganska så cool person, som inte känner mig speciellt nervös i negativ mening gällande nåt (förutom röntgen) hundrelaterat. Alltså; tävlingar och såna saker får mig bubbligt förväntansfull, säkert delvis på grund av...

Av Liza Hasselquist - 27 september 2016 15:37


I hela mitt liv har jag varit en nästintill orimligt morgonpigg person. Nästan så störig att en bara vill klippa till för att få hejd på personen som kvittrar ”GODMORGON” klockan 05.00  för att sedan studsa upp ur sängen, kränga på sig kl...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards