Fraggelbloggen

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Av Liza Hasselquist - 10 mars 2010 18:18

Var ute och sprang igår, sambon var trött, jag halvpigg och Lotusen helpigg efter rundan. men motionerade var vi allihop-skönt! Sambo+hund är ute idag, så jag slipper hundmotion idag utan ska masa mig t gymmet en sväng då jag inte vill belasta knäna m löpning två dagar i rad nu när vi precis börjat.


Valparna växer och frodas, inte ens fem veckor tills Pax flyttar hem ;) Min valp kommer bli bäst, såklart, jag ser fram emot det!


Jag har t 95% löst lite tävlingsträning i söket i sommar när Maja, Malin och Sanna kommer.


Jag har t 99% fixat får så jag kan börja valla, minst en gång/ vecka. Fåren är installade nu och kommer vara det ca 1 månad framöver, men sedan är det bara att köra!


Jag har t 90% jobb ända till sommaren!


Jag har t 90% bestämt när jag ska tävla, både spår och sök.


Enda smolket i bägaren är lägenheten i Kalmar som inte är såld, men det har jag satt fart på nu och pressat mäklaren lite-  Det går bra nu, kompis det går bra nu!

 
 
Marie L

Marie L

10 mars 2010 20:17

Det låter bra du! Ska ni träna sök på Gotland i sommar, låter mysigt! I alla fall när jag tänker mig varma sköna dagar, hav ,,,,,,,,,mmmm

http://www.123minsida.se/minos

 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

10 mars 2010 20:58

låter bra kompis! Vilket flow du är inne i=) ja det vet du att vi alltid fixar skjuts och grejer! Kul med söket och kul med fåren!

http://truefriend.bloggplatsen.se

 
Marre

Marre

10 mars 2010 21:00

Skönt med flyt,,,
Men var det inte Björn? Var kom Pax ifrån?

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Maja och Link

Maja och Link

11 mars 2010 10:23

haha, Björn, bra där Marre! Vi vill valla när vi kommer också! Åh, ska bli så kul! men nästa helg jobbar ju jag Liza, men lite ost och kex går väl alltid i och för sig!

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marie L

11 mars 2010 10:56

Ja 5 i rummet och två till hundar ..allt går om man vill, hi, hi. Skämt åsido......

 
Sanna Tijah Älva

Sanna Tijah Älva

11 mars 2010 19:26

Bara 5, har ni räknat med mina tjejer då?. Tijah löper säker då också, men det går väl bra?

http://www.sugarwinds.se

 
Maja och Link

Maja och Link

11 mars 2010 22:18

Det går bra! v. 12 jobbar jag lördag i 4 timmar men kom på att du kanske kommer för att titta på valpar. . . hmm. . . Pyssla med i påsk då?

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza Hasselquist - 10 oktober 2016 12:23


Regnet har fallit evist i många dagar nu. Blåsten har liksom svept över, under, genom oss som envist kämpar emot varje impuls att stanna inomhus i värmen, krypa ner i sängen; bara femton minuter till. Vi är de som aldrig viker ner oss, som alltid väg...

Av Liza Hasselquist - 6 oktober 2016 10:35


  Bevis för godkänd testledarutbildning! Ett av mina största intressen inom hunderiet (förutom att träna och tävla min egen hund) är hundars mentalitet. Jag hade turen att börja vara aktiv på en klubb där det var många likasinnade, vilket ledde ...

Av Liza Hasselquist - 5 oktober 2016 12:33

När jag börjar pyssla med saker, oavsett ifall det är hunden eller annat, så finns en viss tendens till att jag utvecklar någon slags form av mani. I somras målade jag min första tavla någonsin, en världskarta som min syster skulle få då hennes ex to...

Av Liza Hasselquist - 3 oktober 2016 12:02


Jag skulle vilja säga att jag är en ganska så cool person, som inte känner mig speciellt nervös i negativ mening gällande nåt (förutom röntgen) hundrelaterat. Alltså; tävlingar och såna saker får mig bubbligt förväntansfull, säkert delvis på grund av...

Av Liza Hasselquist - 27 september 2016 15:37


I hela mitt liv har jag varit en nästintill orimligt morgonpigg person. Nästan så störig att en bara vill klippa till för att få hejd på personen som kvittrar ”GODMORGON” klockan 05.00  för att sedan studsa upp ur sängen, kränga på sig kl...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards