Fraggelbloggen

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Borde packa...

Av Liza Hasselquist - 18 mars 2010 22:57

Iofs är jag ju ledig på fredagar, men imorgon har jag tandläkartid 07.30 (!) och sedan kanske man blir inringd på vik. Eftersom båten går 16.00 med eller utan mig ombord borde man ju vara strategisk och ha packat klart imogon. Är jag strategisk? Nääää...

Mitt Hotmail-konto verkar ha blivit kidnappat, har väl inga direkta lösen/inlogg till nånting på den, men blir ju sur över att nån snott mitt lösen och sen spärrat ut mig! Har mailat i alla fall och det ska bli fixat inom 24 tim.

Vid den här tiden imorgon sitter jag förmodligen och förhoppningsvis i valplådan med de 11 terroristerna, akternativt har "tjejsnack" (hundsnack brukar det vara...) med ost, kex och vin hos Sanna. Helgen ska bli toppen- trevligt sällskap, valpar och hundträning: Kan det blir bättre???

Såååå, mina vänner, hörs efter helgen!

 
 
Ingen bild

Marie L

18 mars 2010 23:07

Kom ihåg att hålla "koll" år mig oxå...vi kanske ses!?
Ha det gott!

 
Camilla

Camilla

19 mars 2010 14:51

Åhh lyllos ;)

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
camilla igen

camilla igen

21 mars 2010 19:53

Ohh hur har det gått i helgen?? Hittade du din Pax?? =)

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

21 mars 2010 21:04

Den stora frågan... Vem är Pax??? ;)

http://aussiemonster.se

 
Ingen bild

Marie L

22 mars 2010 11:49

Jag vet(hi,hi!)

 
Camilla

Camilla

22 mars 2010 12:09

Va kul!! Vill du berätta vem det är ;)
Jag vet inte hur jag ska få tiden att gå fort nog tills det blir vår tur.....är ju in och glor på de små typ 2000ggr om dan.
Vem ska bli vår lilla tuss? Oj oj vilken längtan =)

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

22 mars 2010 13:44

Jag vet också ;)

http://aussiemonster.se

 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

22 mars 2010 19:42

Tack för en trevlig helg! Synd på promenaden i söndags bara, vem ide var det liksom?=) Haha jag har redan skvallrat vem Pax är, visste inte att det var en sååå stor hemlighet! Habradag!

http://truefriend.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza Hasselquist - 10 oktober 2016 12:23


Regnet har fallit evist i många dagar nu. Blåsten har liksom svept över, under, genom oss som envist kämpar emot varje impuls att stanna inomhus i värmen, krypa ner i sängen; bara femton minuter till. Vi är de som aldrig viker ner oss, som alltid väg...

Av Liza Hasselquist - 6 oktober 2016 10:35


  Bevis för godkänd testledarutbildning! Ett av mina största intressen inom hunderiet (förutom att träna och tävla min egen hund) är hundars mentalitet. Jag hade turen att börja vara aktiv på en klubb där det var många likasinnade, vilket ledde ...

Av Liza Hasselquist - 5 oktober 2016 12:33

När jag börjar pyssla med saker, oavsett ifall det är hunden eller annat, så finns en viss tendens till att jag utvecklar någon slags form av mani. I somras målade jag min första tavla någonsin, en världskarta som min syster skulle få då hennes ex to...

Av Liza Hasselquist - 3 oktober 2016 12:02


Jag skulle vilja säga att jag är en ganska så cool person, som inte känner mig speciellt nervös i negativ mening gällande nåt (förutom röntgen) hundrelaterat. Alltså; tävlingar och såna saker får mig bubbligt förväntansfull, säkert delvis på grund av...

Av Liza Hasselquist - 27 september 2016 15:37


I hela mitt liv har jag varit en nästintill orimligt morgonpigg person. Nästan så störig att en bara vill klippa till för att få hejd på personen som kvittrar ”GODMORGON” klockan 05.00  för att sedan studsa upp ur sängen, kränga på sig kl...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards