Fraggelbloggen

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Liza Hasselquist - 15 april 2010 21:14

Idag har Pax varit på playdate med min kompis chihuahua-valp Torres. Tyvärr glömde jag kameran så det blir inte några bilder från idag. Vi var i Almedalen och när jag ändå var där så passade vi på att kolla in ankorna och en katt också. Det gick bra och han kommer direkt till mig även att han är nyfiken. Vi passade på att köra lite kontaktövningar också, och han kom snabbt på vad som ger godis. Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska fortsätta belöna spontana sättanden, eller om jag nu ska ta lägganden som jag gjorde med Lotus.


Igår tränade jag ju med Lotus, så han fick en vilodag med bara en långpromena. Idag har Lotus och Pax dessutom lekt med varandra på riktigt, och tumlat runt och brottats i köket, så himla söta  

Nu lite bilder från igår:

  

Lotus använder matte som bromskloss...Tokhund!

Lekstuga  

     

Pax knycker husses mössa när Lotus håller honom upptagen med kel, ha ha!      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards