Fraggelbloggen

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Glad midsommar-snart!

Av Liza Hasselquist - 23 juni 2010 22:18

Dagen idag har ägnats åt lite shopping, lunch på stan och så hunderi på kvällen. Jag körde igenom nästan alla moment i Hkl med Lotusen, och det mesta börjar falla på plats riktigt fint! Pax fick stå och sitt-övningar, och så lekte vi och kampade och han får vinna massor! Han har superfint gripande och drar emot fint, kommer gärna m grejer och har börjat klara av att släppa också- duktig pojke!

     

GUD vad stor han blivit!


Imorgon kommer Maja och Malin hit- eller rättare sagt så kommer de kl 02.30 natten till fredag...SNARK! Sedan blir det avfart till stugan i Ljugarn, nypotatis och sill (köttbullar till barnen, eller hur Maja!?!?!) och så grill på kvällen.Förhoppningsvis dyker Sanna och Jyrkki upp under dagen, så vi blir fem personer och överkomliga 7 hundar. Det blir spel, kubb, lådvin, mat, ost och kex, lådvin, hundträning, ost och kex, vindruvor, lådvin, sol, bad och mer hundträning....och så lite mer lådvin!

 

Jag vill passa på att önska alla en glad midsommar med toppenväder, mycket sol, god mat, vin och kanske lite hundträning också!

 
 
Frida

Frida

23 juni 2010 23:44

Vad tiden har gått fort!

Glad midsommar på er=)

http://www.tenghede.se

 
Marie L

Marie L

24 juni 2010 10:20

Oh vad fin han är Paxen, nästan inget vitt kvar ser jag. Sanna ansade Lystras "huvud och öronfjun" häromdagen och plötsligt ser hon vuxen ut! Ha en skön midsommar! (är lite avis faktiskt..) Kram från oss

http://www.123minsida.se/Minos

 
Ingen bild

Marie L

24 juni 2010 11:21

Deväxer som (o)gräs! Be Sanna ta med trimsaxen. Själv saknar jag ändå lite valpfjun, men det ser ju mera "vårdat/vuxet" ut såhär...
Kul att röd tik från Lotuskullen kommer hit!

 
Sofie

Sofie

24 juni 2010 17:42

Ha så roligt i midsommar!

http://aussiemonster.se

 
Ingen bild

Inga-lill

24 juni 2010 19:04

Ha en trevlig midsommar var försiktig med sillen ;)

 
Tina

Tina

24 juni 2010 21:19

Trevlig midsommar och tack för trevlig kommentar i min blogg. Vad fin han är Pax!

http://www.tillyhills.bloggplatsen.se

 
Sofie & fläckarna

Sofie & fläckarna

25 juni 2010 01:43

Menar väl inte allvar med pälsborttagandet men jag tycker så synd om honom när han blir så loj. Kylunderlag kanske kan vara något att testa iaf!

http://aussiemonster.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza Hasselquist - 10 oktober 2016 12:23


Regnet har fallit evist i många dagar nu. Blåsten har liksom svept över, under, genom oss som envist kämpar emot varje impuls att stanna inomhus i värmen, krypa ner i sängen; bara femton minuter till. Vi är de som aldrig viker ner oss, som alltid väg...

Av Liza Hasselquist - 6 oktober 2016 10:35


  Bevis för godkänd testledarutbildning! Ett av mina största intressen inom hunderiet (förutom att träna och tävla min egen hund) är hundars mentalitet. Jag hade turen att börja vara aktiv på en klubb där det var många likasinnade, vilket ledde ...

Av Liza Hasselquist - 5 oktober 2016 12:33

När jag börjar pyssla med saker, oavsett ifall det är hunden eller annat, så finns en viss tendens till att jag utvecklar någon slags form av mani. I somras målade jag min första tavla någonsin, en världskarta som min syster skulle få då hennes ex to...

Av Liza Hasselquist - 3 oktober 2016 12:02


Jag skulle vilja säga att jag är en ganska så cool person, som inte känner mig speciellt nervös i negativ mening gällande nåt (förutom röntgen) hundrelaterat. Alltså; tävlingar och såna saker får mig bubbligt förväntansfull, säkert delvis på grund av...

Av Liza Hasselquist - 27 september 2016 15:37


I hela mitt liv har jag varit en nästintill orimligt morgonpigg person. Nästan så störig att en bara vill klippa till för att få hejd på personen som kvittrar ”GODMORGON” klockan 05.00  för att sedan studsa upp ur sängen, kränga på sig kl...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards