Fraggelbloggen

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Liza Hasselquist - 29 december 2011 23:55

Det verkar bli en följetong det här med att jag lovar en massa saker som jag aldrig klarar att hålla vad gäller tävlingen av mina hundar....Meeeen skitsamma, jag köööör ändå!


LOTUS

Under 2012 ska vi tävla en MASSA! Jag ska inte vara för petig och låta enstaka moment komma i vägen för att ens anmäla till tävling, så:


SÖK

Starta Lägre-uppflyttad Högre

Starta Högre-uppflyttad Elit


SPÅR

Starta Högre- uppflyttad Elit


LYDNAD

Sätta igång och tävla Elitlydnaden igen.

Ingå i satsningen mot SM 2013.

3 st förstapris över 280 poäng


Önskemål är att Lotus får fortsätta att vara frisk och kry trots att han blir 7 i juni, gammelgäddan!

Om det blir tid över till att träna tänker jag starta både Elitsök och Elitspår under året, och självklart med förhoppningen att få till fina poäng!


PAX


SÖK

Starta Apell- uppflyttad Lägre

Starta Lägre- uppflyttad Högre


SPÅR

Starta Lägre- Uppflyttad Högre


AGILITY

Klass 1 Hopp: 3 pinnar

Klass 2 Hopp: 1 pinne


Klass 1 Agility: Få iordning på kontaktfälten och starta, har dock inga jätteförhoppningar på detta, så vi får helt enkelt se.


Med Pax beror allt på ifall vi lyckas få till lydnaden och befästa momenten där. Spåret och söket kan han säkert klara av...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards