Fraggelbloggen

Alla inlägg den 3 december 2015

Av Liza Hasselquist - 3 december 2015 10:49

Man går upp i svartaste natten, vilket jag faktiskt kan acceptera på grund av att det är självvalt. Jag gillar att vara ute och traska när chansen att man möter någon är väldigt liten, och trafiken knappt ens har dragit igång. Vi tränar ett pass på morgonen också, vilket känns ganska effektivt och bra när man ska försöka utveckla nya moment. Det krävs en hel del nötande med den här hunden alltså!

Just nu är vi inne i en ganska lugn träningsperiod; där jag försöker att köra ett sökpass, ett spår, ett uppletande och så ett par lydnadspass/vecka. Vi vilar ju från skyddsträning men min förhoppning är att vi kan komma igång och köra så att vi får debutera i IPOt under våren!

 

Fräck och hans lekkompis!


Jag blir ganska uttråkad av såna här "slapparperioder" faktiskt, men Fräcks fysio har sagt att vi ska vila och då ska vi banne mig göra det också! Egentligen skulle jag behöva en hund till att träna; men det är fel tillfälle, Fräck är för ung och jag vet inte 100% ens vad jag ska ha för nåt! Som tur är går det ju att ut och vandra nån timme/kväll i draglinan i alla fall, och efter det får Fräck massage och jag får en kopp te och så läsa bok en stund... Men jag längtar till det här:

     

Och så avslutar jag med ett par naturbarnsbilder!

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards