Fraggelbloggen

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Liza Hasselquist - 21 januari 2010 20:38

BLÄ!

Jag hinner knappt med nåt mer än att gå upp på morgonen, långpromenera med hunden, jobba äta och sova just nu.

Jag sade ju upp min tjänst i Kalmar nu till vårterminen, för att kunna bo med sambon på Gotland, och det har visat sig att det finns nackdelar med detta också. Just ni vikarierar jag, vilket innebär att jag aldrig på förhand vet vart jag ska vara och när, som nyss när min lediga fredag byttes ut mot vik mellan 8-14 på en hittills okänd skola. Nu pågår istället arbetet ständigt med att få tag i nån slags fast tjänst, så att jag ska kuna ta hem en valp under våren, vilket jag ser fram något grymt emot. Samtidigt känns det ju piss med att planen (som var bombsäker...) ser lite si och så ut just nu. Hur ska man ha tid för en valp om man inte ens hinner träna hunden man redan har???

Nu är jag negativ (som vanligt) det hinner säkert lsa sig på ett tillfredsställande sätt innan valpen ens är född... Men SKIT vad man har mycket tid när man pluggar mot hur det är att ha ett jobb! JAG VILL VINNA PÅ LOTTO!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards