Fraggelbloggen

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Liza Hasselquist - 4 juni 2010 22:04

Idag fyller min bästaste Lotuskorv hela 5 år! Det känns inte länge sedan som vi hämtade hem den lilla ulltussen, som skulle komma att bli mitt hjärta. Jag tror aldrig att jag kommer att få en bättre hund, som passar mig så himla bra, och alltid får mig att le. Lotus är anledningen till att jag verkligen känner att aussies är en ras för mig och att jag nog alltid kommer ha aussie. Han är bara så himla bra, och vi har kommit så långt trots att jag är nybörjare och gjort så många fel i träning/tävling. Han ställer alltid upp och gör sitt bästa, och han är oerhört kul att träna och tävla med. Jag hoppas att han kommer att nedärva mycket av sin härliga attityd och personlighet till sina valpar, så att fler får chansen att äga en så fantastisk hund!

    

Jag har varit i Göteborg på klassresa i fyra dagar, och när jag åkte lämnade jag en valp. Igår när jag kom hem var valpen plötsligt mycket större, hade tappat två framtänder och såg ut som en gänglig unghund som växer ojämnt. Öronen har dessutom vinklat tillbaka sig och står återigen rakt ut åt sidan...Konstigt, jag undrar vad husse matat lillkorven med!?!?! Imorgon blir det sök, ska bli så himla skönt att få komma ut i skogen och träna hund ett par timmar, det var inte igår!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Real Sugar

Sugarwind's

Lotus valpar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards